BANC D´ALIMENTS MONOFAMILIAS- Reparto mes de novembre 2022

*MONOFAMILIAS repartirà aliments per a les famílies monoparentals a València aquest mes de novembre. Per a poder sol·licitar l’ajuda d’aliments és necessari enviar la documentació indicada abans del 17 de novembre a l’adreça d’email: administracion@monofamilias.es

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A SOL·LICITAR-HO

Certificat d’empadronament (només si canvia la situació des de l’últim padró). Unitat famílies que no unitat de convivència.
Fotocòpia del DNI dels membres majors d’edat. (només una vegada i si hi ha noves incorporacions)
Vida laboral dels membres majors d’edat.
Inscrits com a demandants d’ocupació.
Certificació d’ingressos de cadascun dels membres majors d’edat. Poden ser:
Contracte de treball i/0 última nòmina o certificat de totes les prestacions públiques tant de Seguretat Social com del *SEPE (pensions, desocupació, fills a càrrec…)
Si és autònom copa de les tres últimes Declaracions Trimestrals de l’IRPF (Model 130 o 131) o, en defecte d’això, l’última declaració de la renda.
Contractes de lloguer o hipoteca (o comprovant bancari, rebut).
Certificats de prestacions de la Seguretat Social.
Altres despeses habituals que puguen afectar l’ajuda (pagament d’autònoms, despeses per malaltia crònica, discapacitat, despeses de farmàcia).
Altres ajudes (econòmiques o en espècie).
Si eres voluntari, i vols ajudar-nos en el repartiment d’aliments escriu-nos un email a la mateixa adreça: administracion@monofamilias.es

No Comments

Post A Comment